Archiwum bloga

niedziela, 20 października 2013

Witajcie Wszyscy

Nie ma co tu dużo mówić.


    Witajcie, prowadziłem kiedyś bloga lecz nie mogąc znieść głupoty jaką się otaczałem musiałem zmienić konto. Ludzie ci (moi obserwatorzy) okazali się złodziejami pomysłu. Gdy tak powili rośli w siłę na mojej sławie, ja coraz rzadziej pisałem posty nie mogąc znieść ich głupoty. Postanowiłem więc dać sobie, że tak powiem drugie życie. 

    Jeżeli jesteście ciekawi co będzie się tu znajdować już wam mówię.
  

  • Recenzje książek, głównie fantasy ale znajdzie się również miejsce na książki obyczajowe.
  • Sprawozdania z różnorakich filmów (głównie fantasy :D ).
  • Co jakiś czas będą się okazywać posty o tematyce z bieżącymi sprawami.
  • Sprawozdania z różnych wyjazdów np. Falkon, Pyrkon, Polkon itp.
Oraz wiele innych tematów.  Jeżeli lubisz Fantasy to jest miejsce dla ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz